Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
proiect CITAT-E
IP DCS-6010L Wireless N Fisheye
VoIP
Cea mai inovatoare interfata om-masina
System z10 BC
Autolog
AXIS Guard Suite
cariera in cercetare
Radu Jugureanu
Agentia Universitara a Francofoniei
EB-S04
ASUS Transformer Pad Infinity
exploits
DNA
TIA-942
Campanii de marketing
proiect M100
Data Center Interconnect
Arch Rock Corporation
lingvistica